thats it

nu så har jag skrivit en början på vad det är jag vill med det hära..
kan ju i alla fall skriva en rad om mig själv. julia moore, 16 om två månader typ. tillbringar mitt liv åt att vara mamma åt min bästa kompis mikaela charlotte zanderholm aka "zäta" (o vi har samma mellannamn hah). zäta, och tre andra, stella ragna och amanda är dom som står en närmast. men måste erkänna att zäta är väl den som får den mesta tiden! bor i nacka utanför stockholm och är i fullgång med gymnasieval och slutbetyg, tro mig.. inte kul! för övrigt kan man väl mer eller mindre säga livet leker, eller hur?

dom här två inläggen är kanske det enda ni kommer se, eller så kommer det bli mera. kan hända att det bara va en impulsgrej, men det är sånt man märker.
"peace out"

Kommentarer
Postat av: PN

du glömde skriva ''skolans slampa''

2007-05-17 @ 13:12:01
Postat av: p n

du glömde skriva ''är skolans slampa''

2007-05-17 @ 13:12:52
Postat av: julia

ajuste, tack för påminnelsen ;)

2007-05-20 @ 22:09:26
Postat av: Zäta

haha va? :S usäkta!?
moget?

2007-05-22 @ 23:01:08
Postat av: Rizzo

GUUUD vad länge sedan du skrev det här, gulle :)

Vilken jävla fitta den där PN var förresten!

2009-01-20 @ 16:45:59
URL: http://rizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0