alla gör faktiskt misstag!

sitter och väntar på maten. pappa och brorsan grillat kött och korv, yummie! samtidigt som jag sitter och väntar är jag inne på facebook (boooring) och kollar in folks sidor och så ser man bilder som är ca fyra år  gamla. då känns det som man blivit gammal ju! ibland kan man verkligen sakna högstadiet och mellanstadiet.
första kvartalet på 2008 har väl kanske inte varit överdrivet bra?! går snabbt iofs men allt gå åt skogen - trodde tom att jag skulle få mista ngn som jag älskar så mkt igår...
jag gjorde ett misstag, alla gör faktiskt misstag (jag va inte otrogen eller ngt, har inte ens så mkt som rört mig själv!!), du säger alltid att jag är så naiv och blåögd. och det stämmer. jag hatar att tro illa om folk som är mina vänner. men ibland kanske man ska se saker och ting från någon annans perspektiv, från sin älsklings perspektiv!
gårdagen gick iaf mig att tänka om. verken vänner eller pojkvänner består (inte så länge jag levt iaf) men jag är inte redo att låta min pojkvän inte bestå för ett snesteg!
I WILL FIGHT FOR YOU, I'M SORRY!


annars suger allt annat :P har svenska prov på svenska och jag kan INGENTING, kul!

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0