allergisk!

hade jätte mysig dag igår! va ju i parken med barnen och dom blev bjudna på glass av Cesar visade det sig - inte Peter haha. sen på kvällen kom danne och hämtade mig, vi drog till rågsved och mötte arben och matteus. matteus drog hem för han hade plugg men vi drog vidare med arben till skarpnäck för att hämta amanda. dom skulle sen tillbaka till arben för han skulle duscha och sånt. så jag o danne skulle möta upp peter på 60 ist.
satt där och fikade och snacka senare kom petter och cesar. satt och snackade ännu mer. t.o.m om för förintelsen :/  tog en trip till nacka donken. slutade med att jag och älsko stog och skrek (typ) på han i kassan - DUMHUVUD asså!

har jobbat idag, vaknade vid halv sju (första gången vid fem för då ringde älsklingens väckarklocka?!?!)  sen vid halv åtta drog jag in till city. började jobba vid tio och skulle träna innna :D duktigt va!
har känt mig skit hängig hela dan, mitt huvud känns som det ska sprängas och är snuvig men ändå täppt = fucking sommar pollen allergi kallas det :P

aja, ska forsätta plugga nu SEN DOOONKEN YUMMIE :D
tjofaderittan lambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0