där satt hon och piggade upp min tillvaro!?

sitter hemma och är fortfarande sjuk, tyck synd om mig då! har trots mitt halsont och min feber suttit och pluggat i tre timmar - bara italienska. men glömde såklart mitt anteckningsblock i skolan. muu.. funderade en liten stund på att åka till skolan och hämta det men vill inte överdriva, fast vi har ju prov på måndag?
(älskling, hjälp mig råå..)
på bussen träffade jag manda! det var roligt :) piggade upp tillvaron! hon berättade att hon plötsligt ser ännu sämre än innan och att hon tror hon kommer bli blind. hon berättade även om hennes betyg vilket gjorde så att det knep sig i magen på mig! usch, måste jobba mer mer mer!!! jag stella och amanda ska fika imorn, det blir nog skit mysigt! ska försöka träna oxå, men det får väl bli efter!?
(vill ha mina converse nu, dom ska bara skickas från helsingborg muu)
förhoppningsvis så ska jag nog mysa med min älskade imorngon, har gått snart tre veckor och vi har bara setts två ggr, ännu mer synd om mig :P saknar honom! 

btw. säljer saker på blocket om ni är intresserade!
goose väst (marin), fjällräven greenland (svart), friisväska (skogsgrön med guldknäppe) och friisskor (svarta med guldkedja över vristen)
KOMPISPRIS? ;) haha

nu ska jag nog ta ett bad, eller en lång dusch!?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0