det känns tjockt?!

ALLA MINA BILDER PÅ MIN MAMMAS DATA ÄR BORTA! ALLA.....
fick en chock när jag såg det! det är liksom bilder från typ 6an, 7an.. dom enda bilderna jag har på mig och danne log där, bilder som betyder någonting. och gissa varför dom är borta?! för att mamma och min brorsa fick för sig att ta bort allt "skräp" på datan :S inkl. mina bilder, min musik.. allt! utan att ens fråga :(
men man kan tydligen fixa det på ngt sätt!?

fredag kväll, lika tråkig, sorglig och patetisk som förra helgen!
är det jag som är mjuk, eller du som är hård?
har iaf haft lite mysigt,
plus att jag fixade till mitt hår! det känns "tjockt" haha :)

have a nice weekend :)

PS. I LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0