lets get it started

kvaddad lamborghini, barnkalas och "gunshot". så har min fredag och lördag sett ut :)
igår fikade jag med stella och amanda efter skolan. det var jätte mysigt, stella ser jag ju varje dag så det va väl inte så speciellt (SKÄMT) men amanda träffar jag typ aldrig, alltid lika mysigt! iaf, vi satt på alberts och chilla när vi hör värsta smällen.. du är det en delivery bil som kört rätt in i höger fronten på en lamborghini, och inte nog med det så FLYGER däcket av från delivery bilen och studsar typ 9864962498646946 gånger och sen träffar det ett träd. annars hade amanda nog fått det i huvuet?! stackarn alltså. det är ju inte precis en bilig bil och på nått sätt hoppas man att det var delivery bilens fel så att han med lamborghini kan fixa allt på försäkringen, annars får han inte ett skit:/

idag har jag jobba! usch. är så jävla trött i huvudet! somnade två inatt och vaknade vid halv åtta,för började vid nio. slutade vid fyra, så drog jag förbi rosannas jobb och skulle lämna hennes lås, sen drog jag förbi nk och pratade med min syrras kompis anna som jobbar där sen sprang jag in på hm köpte två diadem i present till Selin (camillas dotter) sen bar det  av mot råcksta.. tunnelbanan tog typ en halvtimma :P åt kakor, tårta, godis, chips, läsk.. precis som på ett barnkalas :D det var jätte kul, och camilla, akta så jag inte kidnappar dina barn - dom är så söööööta!
åkte sen och mötte amanda (w) och fikade med henne på alberts (ikväll ockå), dennis och hans kompisar var där så satt o konverserade lite med dom.
helt plötsligt så lät det som om nån sköt med en pistol och folket på gatan vart helt galna och sprang åt alla håll och kanter. det lät som om ngn sköt typ fyra gånger och folk sprang verkligen men det visade sig vara en gammal rutten volvo som fick baktändning moohahaha :P
arben hämtade oss i slussen och gullg som han är skjussade han hem mig så jag slapp gå i spöregnet :)

nu ska jag antingen sova eller se på film! men min brorsa och hans kompis är här och gibbar så lär väl inte kunna sova när dom sitter och skriker i "mickarna" men men...
BYYYYYE BYYYE


Kommentarer
Postat av: Camilla

Varseeegoooo :-D

2008-04-15 @ 23:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0