sip piña coladas?

fett skön dag. vaknade vid ett, iofs för att den där pajasen som skulle köpa min jacka ringde och väckte mig o sen skulle han ändå inte ha den, gjorde mig iordning sen åkte jag íväg med pappa och gjorde massa ärenden!
vi åkte till värmdö och gick på brisak. köpte schampoo balsam och doves summer glow :D sen åkte vi runt typ en timma och letade balkongmöbler, hittade ingenting.
vid halv sex åkte jag till danne och käkade middag där, så log vi och kolla på tv och masserade varandra! mysmys :) mötte upp hans brorsa och skjussa hem honom, sen mötte vi upp peter och pata och for till uppsala.
- nu e jag hemma.
imorn har vi skola men på tisdag är vi lediga, fett skönt ju! på tisdag ska jag nog träna och vara barnvakt.
tänkte äta lite chips sen sova haha

night night
(älskar dig daniel)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0