"SS" SOM I SUPER SÖNDAG <3

lördagen tillbringade jag hemma i soffan med cirka fem burkar cola och pizza, mums. försökte få tag på danne men han sov ju såklart fram till typ fem haha sömntuta! när han äntligen svarade, inte så glad men tanken på att jag väckte honom, diskuterade vi gårdagen en del som ledde till lite tjaffs men det löste vi bra faktiskt! ett steg närmare :) han kom och hämtade mig efter en stund och vi mötte upp pata, arben och andrej så åkte vi till uppsala på ngn träff men det va ju helt dött såklart. som att slänga pengarna i sjön hihi satte oss på donken och där fuckade jag ut totalt eftersom att jag fick vänta typ en kvart på min hamburgare och det ska vara snabbmat.. yeah right! tillslut så fick jag den och kunde äta i lugn och ro!
på kvällen hände typ ingenting, sölade runt i typ ngn timme. funderade på att åka till min syrra men det blev inte av. åkte ist hem till matteus och drack ännu mer cola och åt lite chips mm. en riktig fettish lördag :)
va väl hemma vid 2 halv 3. somnade nästan direkt!

idag sov jag nog till halv fyra (kan du förstå det rosanna? :P) och det va så jävla skönt! låg bara hemma och slappa hela dagen och vi tjaffsade ingenting och vi hade det jätte bra och mysigt ;) åkte senare ut för att träffa alla andra. drack en stor cola på falafel och sen körde älsko hem mig!

thats my weekend! :)
nu går vi bara halva veckan, skönt ju! ska nog jobba lite tror jag.. men men, det är pengar!! :D
natti natti


Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj bruttan

När jobbar du?

2008-04-29 @ 22:43:21
Postat av: bruttan

jag jobbar imorn (fredag) och söndag :D
duuuuuuuuu då snygging?

2008-05-01 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0