upside down, boy you turn me..

..inside out, and round around! nu känns allting lite bättre och jag är gladare! den där söndagen betydde allt för mig, jag fick träffa min prins och vi låg och mös i flera timmar, mysigt.. :D
tillbaka till skolan, lektioner, plugg, tidiga mornar - med andra ord, allt man hatar! hur mkt jag än pluggar och lyssnar så säger det stopp får iaf skit resultat på proven :/ vet inte längre vad jag ska göra? bara acceptera det?!
har dessutom varit barnvakt både igår och idag! ibland är dom så söta så att man bara vill äta upp dom men ibland på lyssnar dom inte ett dugg (framförallt alva som är äldst och förmodligen testar mig) och om alva gör ngt ska självklart emma göra likadant haha småbarn alltså. men om det är fint väder på torsdag då ska vi nog vara ute länge och leka..
längtar tills helgen! hoppas att allt blir bra igen :) på fredags eftermiddagen ska jag fixa till mig hår som btw blev katastrof (!?), sen ska jag träna!
imorn ska vi på teater med klassen, kul att gå på teater men inte med klassen! suck.. ska iaf se djungelboken, så det blir nog kul!!
och på söndag fyller lillebror år! hela 15 år! han har helt plötsligt blivit en stor pojke :) då ska vi äta middag med släkten YIPPIE

BYE

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad skönt att det känns bra nu :-)
Hoppas vi ses snart!

2008-04-02 @ 15:51:32
Postat av: Anonym

aa, hoppas jag med :D jobbar nästa lördag och lördagen efter det.. 9-16 :/ kul va haha

2008-04-03 @ 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0