vissa lite stolthet, förfan!

nu är det redan onsdag kväll - snart natt - och jag har inte skrivit sen söndags! tänkte inte precis skriva en novell om det för så viktigt äre ju inte. vafan, har bara inte haft tid :) och inte för att jag gjort ett skit, har bara latat mig och sovit!

måndagen tillbringade jag först i skolan. hände inte speciellt mkt, skulle haft italienska prov men våran lärare var kvar i  italian (han och steg2 hade varit där på skolresa veckan innan) för han var sjuk. så ngt prov blev det ju inte. hade inte pluggat överdrivet mkt men kände ändå att jag hade kontroll på saker o ting.
slutade tidigare så innan jag skulle gå till dagis och hämta barnvaktsbarnen gick jag förbi deras hem, lämnade av min väska och tog med mig Noodley, deras hund! tänkte att hon skulle nog må bra av en promenad i vårvädret. gick sedan till dagisen och hämtade flickorna. no problem.
åkte hem till peder (mammas förlovade men inte gifta, särbo, kille) och kollade på AIK - HIF på tv. självklart inte samma  känsla men har verken penger eller lust att gå på dom där jävla matcherna när folk bara förstör. jag blev så jääävla sur när dom var tvungna att avbryta matchen. småglin. och alla försöker skydda AIK och säger typ men en annan match då gjorde djurgårdarna likadant, eller hammarbyarna men WTF! var stolta över ert lag och om man verkligen nu "lever" för sitt lag som alla nyblivna "huliganer" i 13 års åldern  påstår att dom gör, GÖR DET MED STOLTHET!!! sånna som er kallar man råttor!

på tisdagen hade vi studiedag. sov till halv tolv typ sen väckte mamma mig. förmodligen sällskapsjuk eller orolig för att jag inte skulle kunna somna på kvällen och vara pisstrött på morgonen och grinig!? gick iaf upp och åt frukost. fixade mig iordning och packade väskan för gymet. men till min stora förvåning hade jag glömt byxor. och det märkte jag i omklädningsrummet!!! inte liksom i hallen ARGH haha :P fick åka hem och invänta barnvaktstimmen. jag tog en glass :) lite jobbigt att va barnvakt för emma va typ övertrött lr nått för hon skrek och grät konstant. visste inte vad jag skulle ta mig till. och när deras pappa kom började hon gråta ännu mer.. dom tror säkert jag slår barnen lr nått :S

snart är onsdagen iaf slut. har inte gjort ett piss. vart i skolan och pundad. åkte till doktorn vid lunch på "undersökning" eller vad dom nu kallade det. åkte med rosanna till slussen, skulle egentligen kollat på skor men pallade inte. åkte och mötte dennis, drog till forum och stod och provade jeans i typ en halvtimma och sedan en SNACK WRAP (världens minsta wrap) på donken. hemma blev det soffan med rent hus, top model och dubbel avsnitt av sex and the city! äntligen tillbaka :))

nu ska jag sova, har engelska nationella imorn. måste vara pigg!
LOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0