bert

ibland kan jag inte sluta tänka på "bertlåten", e det så här när man är kär o man e liten hur blir det då när man är kär o man är stor... ska man orka tänka på framtiden eller ska man ta en sak i taget. en knepig situation som jag gäääärna vill ha svar på. tack! annars lär det visa sig med tiden!? eller?

imorn är det 08dagen. en ganska absurd dag. med tanken på att det ska spöregna imorn så känns det lite freaky med ett dansgolv på stureplan. vem vill dansa i spöregn? jag ska iaf jobba på dagen (tjoho) och till eftermiddagen blir det till att träna, jag mena dö, med eva. wish me good luck ;)

nu är det dags för en liten tjej som mig att sova, iaf försöka.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0