her face is the map of the world

nu är det dags igen, dom vanliga rutinerna och tiderna! trots att helgen är kortare än vad man tror lyckas jag ändå ställa om dygnsrytmen helt! det är väl inge konstigt med att somna klockan 8?
skolan börjar om tio timmar och jag har inte en tanke på att gå och lägga mig! vad ska jag göra där, kommer ändå inte somna på ett bra tag! laddar ner lite sex and the city och OC avsnitt för att fördriva tiden =) men dom lär ju vara klara lagom tills jag vaknar imorn suuuck..
mottot förtillfället är att bänken löser alla problem! men är det verkligen så? löser det alla problem eller blir det bara värre? ju mer man pratar om det dessto värre blir det ju =S är så himla trött på att tycka synd om mig själv, vad fan hände med stoltheten? känner inte mig själv längre och vad är du för människa att offra allting för?

nu är det bara 38 min kvar sen är sex and the city nerladdningen klar!
jag och min prickiga rumpa skulle behöva en lyckospark
pussen på er / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0