I know you thought you life was gonna be easy when you didnt call

samtidigt som jag kan vara en människa som "skiter i" är jag ändå inte en sån som kan slappna av helt ordenligt. vissa saker är väldigt viktiga att dom sker som jag vill ha det, annars blir jag antingen ledsen, arg eller orolig.

iaf, livet har sina up and downs men nu är nånting helt annat på G, samtidigt som jag har mitt livs största "downs" så kunde inte livet leka mera, känner mig som tjejen med allt. det går tyvärr inte att utveckla mera än sådära, så resten får ni suga på och kanske hitta på en egen story men mitt liv är för tillfället jävligt nice! avundsjuk?

har börjat umgås med amanda (rizzo) igen, har verkligen saknat dig/henne! man märker inte riktigt det förän man börjar umgås igen, då förstår man också vad man missat pga att man varit blåögd o naiv. har skrattat och pratat mer med amanda under den här veckan än vad jag gjort på kanske ett år, det känns skit bra! nu e jag hemma igen :) satt och pratade om vad som skulle hända om saker och ting inte blir som dom är idag, vem skulle jag ha då?! men eftersom amanda är en riktig vän insåg jag att jag kommer ´klara mig utmärkt.

precis när sommaren har börjat och allt leker och är perfekt, börjar skolan!
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0