jag är inte den som är den, jag är den andra!

hur än situationen är så finns det alltid minst två olika vägar att välja mellan men man väljer alltid den som är bäst fär stunden som så småning om slutar kanske med ett krossat hjärta, iaf med besvikelse! istället för att med rak rygg och stolheten i behåll göra det som är bäst för en själv men NONO!  istället forsar (kanske inte så dramatiskt då hehe men nästan) tårarna på bänken, garaget eller unicef. varje kväll går man hem med ett nytt motto och är beredd på vad som helst - världen kom o ta mig. meeeen, idag är inte samma dag som igår och där sitter vi igen!
hur som helst, vi är för bra, vackra, roliga och alldeles för underbara för att ni ska förtjäna oss!

om du fick önska vad du ville, vad skulle du önska?

// tidiga mornar och sena nätter gör ingenting bättre i den här tillvaron! jag har ont i hela kroppen, o jag behöver en kram, en puss och någon att hålla i handen.. för evigt!
älskling, är det en dålig svacka eller kommer det bli bättre? //

/J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0