Dagens romantik!

Första lediga helgen på evigheter, känns det som! Har bara tagit det lugnt och försöker ta igen förlorad sömn, vill vara pigg och må bra. Det känns som det var evigheter sen man kände sig så... Kanske i somras senaste? Behöver sol och värme.

Nu är dessutom julen i full gång och jag vet inte om jag är beredd på julmys och adventsljusstakar, jag vet inte om "älska alla" helgen kommer lägligt i år. Känner att jag har så mycket personligt att ta hand om, försöka reda ut plus att hela jävla familjen håller på att splittras. Har firat julafton med mammas släkt så länge jag kan minnas... Kalle Anka - Middag - Julklappar, men i år blir det inte så och frågan är varför. Endast sen mormor och mofar gått bort har allt bara förändrats, det finns ingen sammanhållning alls kvar. Saknar mormor och morfar som fan!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: paulina

känner igen mig jätte mkt! även om det inte är min mormor och morfar som är borta så är julglädjen. Julen är inte alls som förr och det är tråkigt som fan!

2009-01-05 @ 17:46:13
URL: http://plinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0