här är jag

förlåt för att jag Alltid funnits här för dig! förlåt för att jag gjort Allt för dig! har det ens betytt något? har du ens lagt märket till dig?

ibland krävs det att man pratar med den där personen, den som sett minst men förstått mest! även om jag inte kan visa min uppskattning och även om jag inte kan visa hur mycket du betyder för mig som vän så ska du veta att du är guld värd och alla skulle behöva en vän som du! du har fått mig att lita på dig och det är inte många som kan visa vad man betyder. men du har alltid visat mig och jag har alltid vetat! hoppas du vet att det är dig jag pratar om, P <3
du fick mig att inse att det som tar min tid idag är bara ensidigt och att jag förtjänar något bättre, kärlek!

nu är det snart jul och det ska vara glada tider. ut i solen allihoppa! den gör dig lycklig :)
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0