ont i huvudet och så jävla avis!

varför kan inte bara någon jävla riddare på vit häst komma och röva bort mig, eller kanske rättare sagt ta med mig till typ hawaii, bahamas, aruba (vad fan som helst) över jul och nyår? istället ska man behöva oroa sig för nyårs blåsan, om man verkigen får de presenterna man önskat sig (eller något helt annat som väldigt ofta sker) eller om det ens kommer någon snö! kan man inte bara slippa hela julstressen och få ligga och sola med någon som man tycker om och vill tillbringa julhelgen med?! att jag redan vet vem min riddare på vit häst skulle vara (även om det är en jävligt rolig syn, även för er som kan föreställa er det) så känns allting så långt ifrån och det känns som att ligga på stranden på bahamas är rymdår härifrån.. tyvärr :(
får väl nöja mig med att ligga i soffan, kanske t.o.m. brevid dig, äta choklad från min paradis och drömma om paradiset! HJÄLP, rädda mig!!!


/
hemma-i-slasket-julia


ps.
jätte glad för allas skull som ska utomlands till det sköna.. verkligen, JÄTTE GLAD!
ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0