första fotdoppet

ingenting roligt händer i mitt liv just nu. har bara massa tråkiga och dryga människor runt omkring mig som kan totalfucka en hel dag (okej, inte alla såklart!), men det positiva är att det är fett nice väder :) det har varit runt 25 grader varje dag och jag har försökt få lite sol iaf.. förbereder mig lite inför turkiet!!

idag är det ju måndag och skit mysigt väder. jag och stella åkte till skolan (i deras nya super häftiga bil) och gick på matten. sen åkte vi till långan och  solade och "badade" - stella badade hela kroppen men inte jag hehe sen var det dags för oss att hämta barnen. vi gungade och sen gick vi hem och åt glass o kakor :D mums.. danne (som då var "sjuk") och alla andra var nere i järla sjö och spelade fotboll så jag drog dit och kollade på. tog ngt att dricka sen gick alla ner till piren.. väldigt mysigt i eftermiddagssolen!
danne skjussade hem mig till mamma och jag plockade ihop mina saker, sen kom pappa och jag körde hem oss lugnt och fint haha

nu måste jag göra lite naturkunskap - UUUUUUSCH!
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0