fake love

först och främst, Jag älskar min pojkvän mest av allt!
anyway, kändiskärlek? vad ska man egentligen tycka?
jag vet inte hur många förälskelser man haft på ngn kändis, och man blir hela tiden så himla frustrerad när man vet att man aldrig i hela sitt liv kommer att ens så mkt som se dom!! (om man nu inte har en crush på typ darin fniss) jag tror att typ ALLA har en crush på ngn kändis, killarna typ jessica alba (som är grymt snygg men som jag hatar - pga att hon e snygg alltså..) eller typ pamela anderson. tjejer vill typ mer träffa antingen typ en romantiker som typ Leornado Dicaprio (som är så JÄVLA ful!) eller värsta bad guy som typ......................kommer inte på ngn bra :/
men varför faller man för dom? för att dom är så söta lr? jag vet inte hur många förälskelser jag haft i mina dar, började väl redan som småbarn, var väl kanske lite tänd på, who know, alfron åberg kanske?
men det är med idolcrushes är så jävla jobbit, så nu tänkte jag skriva några anledningar varför man inte ska bli kär i en megakändis (darin räknas inte med där bara så ni vet)
1. Det dom säger är manus, ingen kan ju vara så romantisk som dom är på film!! eller? isf, show me ;)
2. Dom är typ jätte sminkade, nästan lika mkt smink som fjortisen next door fast kändisarna har inga kanter..
3. Hur kul är det att bli fotograferad på morgonen när man ska hämta posten? (om man inte har en hund eller butler som gör det åt dig)
4. Roligt med en kille som aldrig är hemma och som badar i sina egna pengar.. Jag vill tjäna pengar själv!
:D
såklart man får gilla en kändis liksom? man kan inte hjälpa att dom är UUUR snygga, sexiga och underbara!
men tänk på att det bara är en dröm :)




image2
Mr. Dreaming - Gerard Butler - Ps I love you








Kommentarer
Postat av: zätis<3

hela mitt liv går ut på drömmar, mina drömmar är fan allt så säg inte att jag aldrig kommer bli tillsammans med snook danne, björn gustavsson, m.m.

2008-03-13 @ 23:30:53
URL: http://mikaelaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0