imorgon, ny vecka..

usch, har jobbat hela dagen.. alla på jobbet verkar så arga hela tiden (kanske t.o.m. med jag?!).. stackars kunderna hehe
somnade ganska sent igår och skulle upp vid nio.. men det skulle ju vara lugnt, ha en timma på mig att fixa i ordning mig för jag hade duschat o allt igår kväll.. men nänä, vid typ halv tio (cirka en tjugo minuter innan avgång) inser ju jag att MAMMA GLÖMT PLATTÅNGEN HEMMA HOS PEDER!!! kul med tanken på att man gått o lagt sig med BLÖTT HÅR så var tvungen att försöka styra upp mitt hår lite, men det kändes som att renovera ett kråkbo typ :S herregud..
iaf, klarade mig ganska bra :P när jag kom till jobbet stod fortfarande alla jävla godisskålar fortfarande framme, o jag som lovat mig själv att sluta äta så mkt godis (eftersom man ätit typ tre fyra påskägg) men det funkade ju skit dåligt... såklart!!

hemma nu iaf, åt världens godaste middag. mamma hade lagat lamm med potatisgratäng eftersom jag inte hunnit följa med på ngn påskmiddag eftersom jag bara jobbat! åt typ tre portioner heheh (a)
....undra hur det gick för rosanna igår?! måste ringa henne :)

saknar mig älskling, sov inte där igår. jag var med zäta och han jobbade på peters fest och idag for han o hans gäng (haha) ner till jönköping för att besöka elmia som tydligen inte verkade vara världens jävla succe (tur att man inte hängde med då). ska iaf få gosa med honom ikväll :D
appro på gosa.. hemvägen från barkarby igår var ju lite annorlunda :P empo fick värsta ragget (han satt i barnvagn),  både jag och empo tyckte oss säga lite konsiga saker då och då (som ex gosa ist för att mysa)  men det var ju väldigt trevligt, slutade upp på lunchrummet på mitt jobb och drack kaffe och åt godis vid åtta tiden mohaha

ska klippa mig på onsdag också! fett skönt!

känner mig glad :) det är nog allt socker haha <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men what tha hell jag va väl inte tjurig ;-)

Hoppas påsk godiset e slut i morrn hahaha.
Kom hem drack allevo och en mandarin, åå jag e så himla duktig ;-D

2008-03-25 @ 23:06:05
Postat av: Camilla

Förresten hälsa din mamma att jag behöver matlåda hahahaha

2008-03-25 @ 23:06:52
Postat av: Anonym

men ååååh, hittar inte din blogg :/ vad heter du?
kraaamisar

2008-03-26 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0