lördag och söndag

lördagen visade sig bli ganska rolig, satt o fikade och höll på att dö av tråkhet. sen mötte matteus antonias syster i stan och planerna blev att åka hem till antonias (där matteus också bor) villa ute vid velamsund. var inte speciellt taggad egentligen men följde med.. skulle först bara chilla men sen kom antonia hem (hon var inte där från början) och då blev det "partaj". jag hon och hennes syster stod o dansade till alla möjliga låtar. allt från 70/80 tal till nya låtar :) åkte där ifrån vid tre! ska kanske ha tjejmiddag på torsdag eftersom matteus o danne ska ut tsm!?



vaknade imorse och mådde inte speciellt bra. typ febrig! vaknade vid halv tre och fick lätt panik eftersom jag skulle till rosanna o hämta alla mina saker som jag lämnade i fredags. sprang upp, klädde på mig och sminkade mig lite lätt. mådde lite bättre när jag kom ut i solen och till frisk luft! åkte hem till rosanna och hon o emil mötte upp mig, hämtade mina saker och så kom pappa o hämtade mig! sedan på åkte jag hem till danne och på tunnelbanan började jag må sämre igen.. usch, känner mig fortfarande hängig! men måste till skolan imorn!

nu e jag bara hemma iaf.. ska väl sova snart!?
gillar inte att prata om mig själv - MEN ALLT ÄR SKIT! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0