monday bloody monday?

tyvärr inget roligt att berätta.. tråkigt va?
allt kändes så deppigt idag, blir så ledsen utav att se dig så här nere! försök att va lite gla, om inte för min skull.. för din egen! tycker synd om dig också, inte få träna pga dumma ryggsmärtor! (=rosanna och zäta)

var i skolan typ vid tio, började med matte och kände mig helt lost.. typ som vanligt! efter skolan skulle jag vara barnvakt, var lite orolig ett tag för det kändes som dom slutat lyssna på mig för dom gjorde aldrig som jag sa. men idag gick jätte bra, o min lilla prinsessa emma va så söööt <3
kul sen att åka hem i regn snö blask storm. kände mig som en dränkt katt när jag klev innanför dörren :/ usch.
har pluggat hela kvällen och kollat på CSI en timma.. mina nya "geek feelings" börjar komma tillbaka, wiiie haha

ska försöka sova snart, men först prata med min älskling
so long


Kommentarer
Postat av: Anonym

I love you, your the best, du har väll sätt att du pryder ett inlägg i min blogg? ;)

2008-03-17 @ 23:49:40
URL: http://mikaelaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0