NEJ TACK!

snö är fan det sista jag vill ha nu :| har ju plockat fram mina ballerina!!
kollade i tidningen imorse och insåg då att det typ ska snöa hela veckan.....varför ska det alltid vara så här?
det minsta man kunde be om va väl snö på vintern, vårvärme på våren osv, men nänä nu ska det va snöstrorm i mitten va MARS :@
skulle kunna sitte här och klaga på vädret hela dan!

idag MÅSTE jag gå till sjuksyster, men hur ska jag hinna det? fan, tiden räcker inte till i det hära samhället haha
sen ska jag vara barnvakt igen och fortsätta mitt pluggande!

tänkte köpa mobilen på torsdagen men det villes inte, peter jobbade tydligen inte. kanske får bli på fredag? :S vill ha den nu juuuuu!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0