tisdag

min käre vän rosanna är väldigt rolig, men its one problem?! vi kommer typ ta livet av varandra snart haha
inte för att vi stör oss på varandra utanför att vi liksom bara är så irriterade hela tiden.. "snart skjuter jag en jävel", så låter det ibland! i vanliga fall brukar man stötta sin kompis, typ: det är ingen fara vi klarar detta!! men istället så biktar vi oss för varandra och enbart typ bara klagar på livet. thats strange!
inte en chans att jag klagar på våran vänskap, no way, i like her :)

iaf, lovet var helt sick. eller torsdagen och fredagen haha rosanna fyllde år och vi firade henne på IN med öl, xider och vodka redbull! hon var så söt och glad lilla katten <3 fredagen var också sick, partade med syster och vi var på snaps och drack mojitos, yummie :D

sen skolan, uuuusch.. men snart äre lov IGEN mohaha plus att imorn är vi lediga!! skulle gått på bio ikväll med rosanna, men det gick ingen bra film, såklart :/
JAJA, på fredag ska jag på ngn lokalfest i kungsängen :S hur ska vi överleva där borta rosanna?
time to find out!!

MJAU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0