28 MAJ

usch, klockan är snart tolv.. redan?! kvällen har gått så fort med två timmar framför tv:n - först grey's och sen sex and the city :) onsdagskvällen har faktiskt varit ganska tjejig.. har legat framför tv:n och snyftat lite till alla romantiska ögonblick med glass i närheten. efter allt tv tittande ägnade jag faktiskt lite tid åt mig själv.. jag filade mina fötter - det är såå skönt - sen så smorde jag in mig i min favoritlotion från jobbet. den luktar så himla somrigt och fräscht! nu sitter jag vid datan och funderar ut min klädsel för imorn, fredag och lördag haha.. tror att fredagen är klar. ska nog ha mina svarta tunna jeans med tanken på att det ska bli varmt, och min nya topp jag och mamsen köpte idag, maybe high hills?

imorn ska jag tyvärr jobba.. ångrar verkligen att jag skrev upp mig på den dagen. det ska liksom bli typ 25 grader.. inte för att jag visste det i mars hehe. dessutom går treorna ut och jag skulle vilja va där och kolla faktiskt :) sjunga lite sommar sånger och sånt mys.. bara två år kvar!?!?!?! efter jobbet funderar jag på att åka hem till grannen, dom har studentmottagningen - men ändå inte? det är iaf slutskiva och den ordnar ju vi i events (festgrupp på NG som jag är med i) så får se hur det blir.. ska iaf träna! :)

nu ska jag lägga mig och läsa ego girl (carolina gynning) som jag fick låna av rosanna.. cozy!
natti natti
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0