cutie

känns som jag har tröttnat på att skriva nu. vet inte varför, eller så har jag bara inte hunnit... har dessutom kännts som jag varit så sur på allt och alla, alla som inte varit som jag velat? det har bara inte passat mig.

den här helgen har iaf varit bra! i fredags så fikade jag med amanda på L'avance. vi satt och försökte lösa lite shit som händer ibland men dte verkade ju gå bra trots allt! sen när jag skulle på till tunnelbanan ser jag antonia komma i sin bil (förmodade att hon var påväg hem) så jag lyckades få skjuss hem :) vi satt och snackade typ en timma om den biologiska klockan haha. på lördagen så började jag bli sjuk, jag jobbade mellan 10-16 så var uppe i svinottan men camilla räddade min dag thanks girl! mamma jobbade också och hon hade bilen så hon skjussade mig till zäta där det senare skulle vara födelsedagsmiddag! det var jätte trevligt, det var zäta jag rosanna ebba l ebba k julia sofia amanda carro och cissi. det vart lite tjaffs runt bordet om vart "efterfesten" skulle äga rum men jag drog mig snabbt undan och bestämde mig för att träffa min pojkvän. mötte upp honom och andrej i slussen sen chillade vi runt i staden in på småtimmarna sen hem och sova. somnade hand i hand <3
på söndagen vaknade jag typ halv fyra, tom älsko hade vaknat tidigare. vi åkte hem till matteus och kollade in hans nya bil, Z4 cutie haha ;) man får tydligen inte säga att en killes bil är söt så jag drev lite där då.. åkte sen till 60 vid femtiden, skönt o inte va där på kvällen. sen hem till cesar, åt kakor, pizza drack cola och te. fett nice. danne fick mig att inse hur mkt jag älskar honom!

so long, nu ska jag äta lite popcorn och sen se criminal minds. börjar klockan tolv imorn.
puss o kram

PS. SKA PÅ KENT DEN 28 JUNI MED AMANDA WIIIIIIIIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0