"du förtjänar ett öde värre än döden"

det är snart onsdag. veckorna går så himla fort. hinner inte med längre. jag borde egentligen plugga lite naturkunskap men man har ingen motivation längre när det är så nära "slutet". på torsdag går treorna ut, lyckosar! själv får man gå hela fem skoldagar till....stackars oss :) iofs tror jag att dom sista två åren kommer gå fort som fan.
på tal om år, på lördag fyller mitt hjärta år och vi har dessutom varit tillsammans i ett år. wie! gud vad tiden går..ska väl förmodligen ha en helhelg men får väl se hur dte blir med det. lördagen ska vi iaf ägna åt varanda - i hope :S
jag har köpt bästaste presenten åt danne men kan inte säga än vad det är om han nu smygläser min blogg... haha


imorgon ska jag och mamma till sickla och shoppa lite till turkiet hade jag tänkt iaf! vi åker om sex veckor tjoho :)
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0