jippie :)

JIPPIE, Min data fungerar äntligen. den har nog stått oanvänd i ca tre år lr nått. fick den av morfar sen en dag efter typ en eller två månader slutade internet fungera, sen dess har jag inte använt den, men min favvo bror fixade den igår, tjoho! :) nu kan jag sitta uppe och blogga hela nätterna haha (yeah right)..

har tagit det ganska lugnt den här långhelgen. valborg var också lugn. åt middag med mamma och peder sen träffade jag danne efter mkt om och men. åkte hem och sov hur som helst.
men torsdagen var trevlig. vi va bjudna på grillfest hemma hos antonia och matteus som bor ute vid velamsund. grillade massa gott kött och åt potatissallad mums. satt mest och pratade och vissa spelade kort hihi. åkte hem typ vid tolv ett ngn gång tror jag. somnade direkt.
fredagen tillbringade jag i sängen med älsklingen tills jag var tvungen att åka och jobba usch. fick 16-23 passet, not so fun! efter det åkte jag till gullmars och danne kom o hämta mig under mkt tjafs med tanken på att det va valhalla (race) och det va ngt han sett fram emot o lalala :P hur som helst fick jag träffa honom :D (glad julia)

idag har jag inte gjort ett piss asså. vaknade vid två. fanns ingenting kul på tv så jag åt lite mat ist. sen när jag hade gjort det gick jag och la mig igen haha danne spelade playstation och jag somnade haha, vaknade vid sex och jag va så jävla rastlös usch. tjatade och gnällde på danne att jag ville göra ngt - och äntligen, vid tio kom vi ut haha!

nu e jag hemma, ska jobba imorn. börjar 12 och slutar 19, tänkte träna innan om jag pallar :D
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0