kan inte låta bli att hata!

var precis inne på expressen för att kolla en sak när jag såg att dom hade en s.k. "specialsajt" där man kunde läsa om bl.a. Engla mordet och Riccardo Campogiani. jag kunde faktiskt inte låta bli att gå in och läsa om båda morden även fast det tar så jävla mkt på ens krafter. jag började med att läsa om Engla, sen när jag började läsa om Riccardo Campogiani blev jag så jävla förbannad på dessa jävla rent utsagt skitungar. tyvärr, skulle inte så mkt som att släppa en tår om ni fick dödstraff.. vet ni varför? för att det är så respektlösa ungar så jag finner inga ord. dom är inte ens värda att kalla barn. riktiga jävla snorungar. kan inte låta bli att hata er!! ni tog en människas liv, för att vadå? vara tuffa eller? i era huven har det verkligen brunnit.

annars är allt bra. hade matte nationella imorse, kändes ganska bra tills vi gick igenom det. sen hade vi debatt på svenska. ibland vill jag bara spy på alla i min klass, blir så jävla irriterad heh
ska börja spåna nu på min historia uppsatas om folkmordet i Rwanda!
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0