life

jag och pappa har precis varit ute och övningskört. innan satt jag och försökte få ihop min uppsats. gick väl halvbra. trodde man hade allt under kontroll men sen när man skulle börja med fakta delen (avhandligen) sket sig allt. ska fortsätta skriva snart igen.

älsklingen kommer förbi om en stund och ska hämta sina allergitabletter. det är dessutom min chans att få pussa o krama på honom lite innan vi ses nästa gång. nu e han och tränar.. så duktig!

hade kompletring i skolan så va inte där idag - skönt. men det känns konstigt på ngt sätt. det känns som man inte fulländat sin dag typ. på eftermiddagen var jag barnvakt, alva envisades om att va i parken i spöregn men jag stod emot tjoho! däremot var jag tvungen att ringa cesar i all panik när jag typ helt ärligt höll på att kissa på mig nere i järla liksom. dom bor typ bort mot finntorp, skulle aldrig klarat av att gå hem utan att kissa på mig fan haha han kom iaf precis hem.. sicken tur, vet inte vad jag hade gjort annars.
vi gick hem och så åt vi bullar och drack te (dom drack mjölk hihi) och hade jätte mysigt när det regna. sen när jag skulle gå hade det hunnit bli sol. tur igen!

aja, måste väl fortsätta nu då suck
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0