morsdag!

klockan har redan slagit om till söndag - morsdag! veckorna går så himla snabbt. kan inte riktigt fatta! om en vecka så fyller min käraste år och vi har varit tillsammans i ett år :D kan kommer bli överlycklig för min present!

igår efter att jag och rosanna hade tränat åkte jag o handlade mat, kom hem till danne och lagade maten. det vart tyvärr lite misslyckat :/ hade förlite grädde i hihi drack cola och åt godis istället. vi drog ut vid tio tiden för att möta upp dom andra och vira runt.. det var nämligen birka (race) igår. såg två stycken, vid akalla och tyresö och vi va hemma vid tretiden. haha två race på fem timmar, missade kanske sex st eller ngt.

har bara chillat hela dagen hemma hos älsko och nu e jag hemma hos mig själv. är inne på datan för att ipoden måste ladda lite :) ska väl sova nu. det är en dag imorn (snart) också!

natti natti
/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0