PROOO!

nu är det så att jag är äntligen klar med min uppsats TJOHO! har suttit framför datan ändå sen 18 fram till nu, kan ni fatta? tror nog att mina ögon är lite fyrkantiga hihi det enda jag gjort är att äta och det tog kanske tio min.
uppsasten blev precis sju sidor, det var max. kändes lite nördigt men den ena sidan är framsida med typ bild o shit och den andra är innehållsförteckning, inte så svårt.

imorngon är typ den enda lugna dagen dom närmsta veckorna. bestämde mig idag för att försöka kompletera upp mitt betyg i naturkunskap så måste göra ett prov om två veckor på två kapitel, god save me! man kan iaf inte sänka sitt betyg så då kan jag ju lika gärna satsa :)

imorgon är det torsdag men känns som det ska vara fredag. efter skolan ska jag hem till stella. har inte varit där på evigheter, det ska bli mysigt. vi ska dricka te och sånt! egentligen så måste jag hämta min cykel där, mamma dödar mig med sitt tjat (but i love you anyway) men kan lika gärna chilla där någon/några timmar isf..

nu ska min bror få datan, stackarn.. det är bara jag som suttit här hela veckan mohaha
so long fuckers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0