saknar dig ju!!

jag saknar dig så jävla mkt. tänker på dig hela tiden. bara för att jag vet att vi inte kommer ses förens i helgen. det gör mig så ont. när får jag bli en del av dina intressen? ring mig, hör av dig, älska mig!

har inte skrivit på ett bra tag. har inte haft ngt att skriva helt enkelt. min helg sög hårt (det va iofs mysigt att vara mes sys och sola o så på lördagen) för allt sket sig big time. vet inte hur länge till jag orkar med dessa bigtime skit?!
träffade eva på bussen påväg hem och satt o snacka med henne någon timma, vi pratade bara om hur förkastliga våra liv va.. heh. sen på söndagen jobbade jag. kul jul! mongot som ringde mig kom in igen - STALKER! han sa att han letat efter mig på facebook? han vet liksom att jag heter julia bara.. undra hur många han hittade haha tog bort min namnskylt efter det!

KOM OCH KRAMA MIG ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0