sushi

idag är det måndag. var bara i skolan 20 min idag :P hade bara fika med naturkunskapen, sen fick man göra vad man ville. jag stella och johanna åkte till sickla, johanna skulle köpa ngt för sitt presentkort på best of brands. medans johanna försökte hitta ngt fint flummade jag och stella runt och en skit konstig expidit följde efter oss och kommenterade allt vi sa haha
sen skulle jag va barnvakt, hämtade dom vid tre tiden och va i lekparken en liten stund. sen gick vi hem och åt bullar :)
rosanna jobbade så jag åkte och besökte henne. åt sushi och satt ute och snackade killproblem haha (no offend baby) ;D


WOHO! Jag som trodde jag skulle tillbringa hela sommaren i ett tråkigt Sverige, men NONO! JAG SKA TILL TURKIET!!!! vi ska sola och bada och shoppa! den 12 juli så bär det av.. min lilla prin ska tyvärr inte med ska åka med familjen, men jag och han får göra ngt annat tillsammans (ska jag se till)

image7

byebye.. (jag kommer bli så brun wiiie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0