love for all

sitter hemma hos amanda och myser i vinterkylan, har ätit vårrullar med sallad, bullar och dricker te!
ska få låna hennes snygga jacka så får hon låna min otympliga gås, haha stackarn, hon kommer snart inse hur jobbig den är hihi :)
var barnvakt i dag. vi gjorde snöänglar, snögubbar och kastade snöbollar.. kom sedan hem och drack varm choklad.
det va längesen man lekte i snön, tyckte jag skulle passa på att ha lite kul, men när jeansen var dyblöta och jag trodde jag skulle dö i köldskador gick vi hem!
har hittat ett par vinterpjux som kanske inte är så dåliga!? dom var lite annorlunda :S kostade inte så mycket, det va bra!

imorn blir det nog ingen skola, har jätte ont i halsen och det känns som mitt huvud väget ett ton :( har däremot en massa andra ärenden att göra, typ kolla på en mjukisdräkt hihi!
på lördag går flyttbilen och på måndag ska allt vara ute, känns både skit kul men läskigt! får se hur det går. men pappa bor ju kvar, så lätt blir ni inte av med mig haha

nite nite
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0