tji fick jag!

hade svårt att somna igår, kanske för att det är helt nytt? nytt golv, nya väggar, ny säng.. allt e nytt! samtidigt som det ska bli så jävla kul och flytta börjar jag bli lite skraj, känns som man kommer glömmas bort?! ingen man har tid för längre, som du en gång sa? vill bara att allt ska fortsätta som vanligt, stuvsta eller ektorp, same shit diffrent namne!

har försökt plugga den här veckan men kan inte låta bli att bara tänka på massa annat skit, räknas du till skit? många skulle nog säga att du gjorde det, och det tycker väl jag också egentligen men klart jag inte kan besluta mig om vad som är bäst för mig eller inte. tji fick jag!

imorn är det fredag, bara en dag kvar sen till "la grande fiesta de glögg", och sen var inprincip den här helgen över. så jävla sjukt vad tiden går :/ får fan ont i magen utav att tänka på det! massa kurser att avsluta, plus att jag måste skärpa mig vad det gäller skolan. den enda som kommer förlora på det är jag, julia moore. inte mamma och inte pappa, tyvärr!

med dessa ord ska jag nu gå till sängs och försöka få lite sömn!
jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0