solen skiner alltid över edinsvägen

vad fan ska man säga?
juste, har skaffat mig en bdb (för alla okunniga, en bilddagbok) där det ligger lite (ganska mkt) roliga, oseriösa, fula och fina bilder.. mmurran.bilddagboken.se! min kära vän pärlan har eller hade en också men hon är lite knas så hon skulle göra om den haha..

jag tog skoldagen med tunga steg idag, dagen förstördes redan tio i tio när jag insåg att mitt 10 in 1 block var....försvunnet! gick till lektionerna med gråten i ögat och har fortfarande inte hittat det...
meeen, vid halv ett snåret vände dagen (iaf en stund, sen kom jag på igen att blocket var borta) när jag messade väktaren på jobbet som jag intervjuade igår pga ett arbete i civilrätten, som är så där dösnygg ni vet, för att tacka för att han ställde upp. hade inte förväntat mig något svar, iaf inte inom fem min (a) jag dog när jag läste smset. han är så, ja, hot haha! sen, ungefär en kvart senare, bestämde jag och rosanna att hon ska följa med till london under höstlovet! wiiiie.. då blir det moi, rosetten, patric, papski och alexandra!

vill bara påpeka att jag drog hem till eva efter skola och barnvakt, väldigt mysigt! drack te, åt, pratade och såklart... fixade med våra bdb :)
ha en trevlig natt,
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0