Dom säger

Jag är så jävla värdelös! Har suttit vid datan i två timmar nu för att plugga men du kan ju gissa typ en mijard gånger hur mycket jag gjort. Preics.. inte ett piss! Orkar inte med mig själv. Så svårt kan det väl ändå inte vara? Eller?! Suuuuck..

Var på sjukhuset idag och kollade upp min förkylning/huvudvärk så fick pencellin, så nu får det väl gå över. Med tanken på min mer eller mindre sjukhus skräck fick jag tack och lov sällskap. Vi sprang runt hela jävla nacka sjukhus innan vi kom rätt, borde ha kartor vid ingången haha! Drog sen och luncha lite och sen blev det en sväng förbi forum. Skulle möta upp mamsen men gick förbi Anna (Pikachu) innan och snacka lite skiiiit. Naajs!
Har hittat massa gammal, as bra, musik som jag lagt in på ipoden nu. Älskar sånt där, när man lyssnat sönder dom en gång i tiden men nu är dom så jävla bra! Kul med lite ny musiiiica! Så det är vad jag gjort, när jag har ett pm, semenarium och matteprov framför mig. I really suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0