Everybody but me!

Nu när våren verkligen är på väg och det är sol ute börjar man lyssna på massa gammla sommar låtar. Dom som bara legat och tagit plats. Lyssnade på Lykke Li mer eller mindre hela vägen till och från skolan. Hennes låtar kanske inte är värsta sommar hitsen men lyssnade så mycket på henne i somras så antar att jag relaterar till sommar när jag lyssnar på hennes musik. Dessvärre var låtarna kanske inte så uppiggande och antar att jag satt och analyserade vartenda ord hon sa och kunde sen se paralleller mellan mitt liv och texten/låten haha, sad but true!

Hade svenska nationella skriftliga idag. Det gick nog ganska bra, skrev elva sidor :S eller egentligen 22 eftersom det är elva som är kladd och elva renskirvet så har ont i min arm, rygg och nacke för att man har ju suttit som ett jon i typ fyra timmar, möh! Sen var det ut i vår värmen, en sväng på stan och sen hem till Lolis! Har varit på promenad, kastat boll och kollat på fast and furious och lie to me. Nu är jag så trött så jag ska definitivt sova. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0