Gårdagens trevliga kväll bjöd på en rejäl förkylning!

Nu när jag väl är i skolan i tid sitter jag ändå bara och väntar på Rosanna istället för att försöka lära mig italienska. Men nu vill jag bara ha lov, orkar inte vara här längre. Satt och pluggade igår till tolv och skulle upp klockan sex. Fyfan, är så trött så jag bara vill sova. plus att min bajs mamma har bråkat med mig hela morgonen, det börja med att det inte fanns någon jävla avokado! Bläääääääk, gud vilken jobbig dag! PLUS ATT JAG BLIVIT SJUK! KILL ME!

Igår hade jag faktiskt en väldigt mys-trevlig e.m. Jag och Rosanna spenderade eftermiddagen med Sebastian och Emil på något berg vid Zinkens. Det va liite kallt men ändå helt okey plus att det va grym utsikt! Åt rostbiff sub och drack 3,5or haha. Nu känns det att våren är påväg! Så nu ska jag bege mig ut i solen och möta Rosanna och rööka, innan jag dör! På riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0