Making love out of nothing at all!

Äntligen tillbaka till stuvvan med rena kläder och om inte annat, andra! Har mer eller mindre använt samma kläder i två veckor (iiinte samma plagg) eftersom jag inte åkte hem till stuvvan och hämtade nya, rena, innan jag åkte till pappsen. Men nu är jag tillbaka till mitt alldeles egna näste med min egna säng och mitt egna schampoo, balsam och tvål. Låter som jag bor i en bunker hos pappa, så är det verkligen inte, har bara ingen hemkänsla där. Tyvärr. Har å andra sidan svårt att tro att man kan känna sig lika mkt hemma på två helt olika ställen.. Eller? På nått sätt ligger nog det ena hemmet närmare hjärtat än det andra!

På ett sätt kunde jag inte bry mig mindre men börjar samtidigt känna mig stressad över att det är valborg i övermorgon. Vad ska man hitta på? Är det som i sjuan och åttan att fullast vinner eller kan man nöja sig med att ligga hemma med familjen och äta god mat och snaska godis. Känner ändå pressen på att man måste ut och hitta något roligt att göra. Får förmodligen hoppas på det bästa och börja med min och Annas lilla plan, middag hemma (eftersom hon jobbar) sen blir det in till söder, SNAPS med andra ord och ta ett glas vin eller ngt eftersom hennes lover har mösspåtagning. Förhoppningsvis hänger min plastsyrra Sara med, det vore grymt! Senare så möter vi antingen upp lite friends eller hänger på snaps tills stängning haha. Låter egentligen som en rolig plan men känns konstigt att inte få se på någon brasa eller försöka göra en egen... Kanske är för gammal?! Ska ta en dag i taget för imorn är det personalfest. Kommer bli as nice! Hoppas alla kan vara glada!

MEN MEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0