Silenceee!

Alla dessa läxor, jag mer eller mindre druknar i dom. Det enda positiva med det är att jag håller mig sysselsatt, med någonting bra men det kan man väl diskutera med tanken på att det finns tre hundra miljader andra saker jag hellre skulle vilja göra.
Idag är det söndag (för mig) eftersom jag inte var i skolan, diplom! Skulle koncentrera mig mer på att plugga och det gick faktiskt as bra, tro det eller ej. Fick dessutom njuta av sommarvärmen! Min enda önskan till årets sommar är att jag ska kunna få lugna mina tankar och slippa vara så förvirrad. Börjar tröttna på allt fram och tillbaka nu!

Den här veckan kommer gå snabbt och är kort. Skynda skynda skynda!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0