God, you're good looking!

Idag gillar jag inte söndagar. Ibland kan söndagar vara sköna med tanken på att man faktiskt får ligga hemma och bara slappa och ibland kan dom vara som en extra lördag, lördagen tar liksom aldrig slut och fortsätter in på söndagen. Wonderful! Men idag är söndagen blä. Känner mig bara mjäkig och allting är jätte jobbigt. Men nu är det definitivt slut på klagandet!
För jag och Rosanna hade världens roligaste lördag! Vi åkte in till Snaps med Sara och Johan och tog några öl. Jag och Sara skulle gå på toan så vi passade på att stanna kvar inomhus och beställde en massa goda drinkar! Det som förmodligen var roligast var alla trevliga människor vi träffade. Rosanna hittade sin flirt Rädda Wille och jag fann en riktig heting, fyfan! Han visste hur man fick mig på fall.. så svävar fortfarande på rosa moln. Men men, lär väl få hålla mig till mina moln! Tyvärr...

Snart bär det av till Roma. Det ska bli grymt! Kommer kanske längta hem lite men men.... Nu ska jag fortsätta sväva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0