I GAVE MY HEART TO ROCK N ROLL

something sweet or something strong. how come you taste so good?

jobb idag med. jobbade mellan tolv och halv nio, hemskt pass. känns som tiden står still. ändå har jag varit i full rulle hela dagen. lyckades till och med skära mig på bröstkorgen två gånger med en sprättare. så har så där halvt skit fula rivsår nu, najs. tung dag som fan. gårdagen hängde över som jag vet inte vad. kändes som jag glömde bort att andas varannan minut. finner mig i världens dilemma nu och har ingen som helst aning om vad jag ska göra. allt verkade så himla perfekt, men nu känner jag ingenting.

i give my heart to rock and roll, there is no reason for us to fight anymore.
jag vill bara få känna ren lycka och det är bara du som kan ge mig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0