PAYBACK IS-A-BITCH

imorn börjar allvaret igen. tillbaka till skolan vilket faktiskt känns helt okej, få tillbaka rutiner och sömnvanor. att det däremot är ett kämpigt år framöver får man väl ta med en klackspark och kämpa sig igenom. däremot kommer jag inte klara med massa drama den här hösten. kan inte lägga ner massa energi på sånt också.

mötte sara på snaps igår en stund efter bion. var där någon timma och jag vet inte vad, men är så osugen på att gå ut. har ingen lust alls. sitter helst hemma och myser. säkert en sån där period som man hamnar i ibland men tycker det är ganska skönt... såg iaf på bio med bror och var hemma klockan två. efter sockerbomben kunde jag inte somna förän klockan sju imorse, så blir nog en sömntablett om någon timma så jag kan somna och inte vara helt slut imorn.
känns jätte konstigt allting.

imorn (har jag helt själv) planerat en massa saker för mig och eva, hahhah stackarn. hon har ingen aning ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0