see you, feel you, breath you (i want to be you)

hemma hos amanda och ska se på film. hade först tänkt att se twilght men vi hyrde någon film som handlar om en tjej som har sex hela tiden typ.. spännande hahaa. käkade lunch/middag på 60, mötte upp c och höll honom sällskap medans han åt. det blev drama, drama, drama. ibland skulle det kanske vara lättare att bara kunna stänga av och bara ha sexrelationer. även om det låter slampigt men känslor iblandat är inte heller så himla lätt hela tiden. känner mig iaf lycklig över att jag har det som det är nu. på nått sätt (kanske väldigt egoistiskt) tycker jag att jag verkligen förtjänar det. det gör alla...!!


DONT SCREW IT UP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0