ANXIETY

usch jag har fått värsta jobbångesten. vantrivs så himla mycket på jobbet så vet inte riktigt vad jag ska göra. har dessutom en vecka till denna sommaren som jag ska avklara innan mina ordinarie timmar är tillbaka. alla är så himla trissta och sura. mår verkligen dåligt över det hära.

veckoresumé - onsdagen var definitivt en lill lördag. var ute med amanda och sara men var mest med amanda. började på snaps och slutade på village med massa massa och ännu mera dans. folk trodde nog det va något fel på mig och amanda?! både på torsdagen och i fredags var jag hemma och tog det lugnt. kollade på film och gottade mig. hade ingen lust alls att göra något men på lördagen blev det stress. skulle först till syster och fira henne en stund. som rutinerad drickade slängde jag i mig (slängde ordagrant) tre sangrias för att stå ut med nästa uppgift, barnvakt. dom är söta men det är barn. gick iofs väldigt bra, sjöng karaoke, kollade på tingeling, spöket laban och miami ink hahaa.. när jag var klar mötte jag sara på medis över typ en öl, sen ville hon hem så jag drog vidare till opera terassen på salvation ("homosexuell fest"). det var skit kul och dansade bara. mötte sen upp den nyupptäckte partyprinsen och hans sällskap, fyllt med kaos och sen fick man massor med sömn. luuuugn söndag och städmåndag!
myste hemma med familjen idag :)

sol och bad imorn kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0