BREAKUP.-asin.-FUCKED!!UP.

efter en vecka av alkohol, alkohol och ännu mer alkohol är jag ännu mer slut i huvudet och mer eller mindre helt förstörd. har flyttat hem till syrran, provisoriskt, tills jag klurat ut hur jag ska överleva hemma själv. om det är någon som ringt eller smsat har jag inte varit så mycket som ens i närheten av min mobil! inget personligt.

stellas födelsedsag innebar två utgångar och drack mer båda kvällarna än vad jag engentligen planerat. på torsd blev det buffe (och massa gratis champange) och igår bara vin i allmänhet. ikväll blir det tacos middag hemma hos syster, pappa och alla ska komma, så förhoppningsvis kanske jag kan dricka lite ikväll också... (tycker jätte synd om mig själv) har iaf jullov nu så kan andas ut.


ja må hon leva öppnar paket



spyan (onsdag)



after (tisdag)



söta vänner och födelsedagsbarn



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0