INSP.

det började med att jag och kära syster la upp en liten plan om hur vi ska kunna äta så mycket som möjligt från julborde nu på lördag. valde att äta jätte mycket så att jag skulle töja ut magsäcken, och sen svälta mig fram till julafton för att inte bli stor som ett hus. men tror dessvärre att det här satt större spår än vad jag hoppats på. ÄR KONSTANT HUNGRIG! nu har jag precis gjort lite potatis i ugn och bea till. blir flera vänder till gymmet nästa vecka och i helgen.

igår var det ingen skola, inte idag heller, så var i stan med stella anna och johanna. köpte mig en klänning från HM och kollade på jeans och jacka, men hittade ingenting. hade tom intalat mig själv på att köpa en moncler jacka men hittade ingen som var 100 procent, alla såg lite halv dana ut!

nu ska jag äta mina potatiser och kolla på film, sen sova =) latero!


Kommentarer
Postat av: roooooosnananananna

tror jag måste sno den där av dig och ha på julbordet nästa fredag!!!! :D

2009-12-04 @ 20:59:19
URL: http://rosanna.gatti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0