POSSIBILITY.LIFE.-WAIT?!

Stört sköna dagar här fram över. Ingen skola imorn för vi har hemmaplugg på filosofin och sen så behövde vi inte gå på civilrätten eftersom det var den enda lektionen. På torsdag har alla treor ledigt för det är högskolemässa, men kommer förmodligen inte att gå på den för vet redan nu var jag vill göra. Och om jag ändrar mig tar jag det då =) istället ska jag vill vårdcentralen och kolla upp min rygg samt ett födelsemärke som börjat krångla.

hämtade affischerna och allt sånt från ali idag, så allt kommer upp på fredag wää =) sen hittade jag ett par nya fina stövlar eftersom mina tidigare var jag tvungen att reklamera. väldigt fina var dom iaf och nu har pappsi smörjt dom med sånt där bra fett! tack =) har massa massa massa plugg som jag ska ta tag i så imorn smäller det. svenska, religion, filosofi, geografi och rörlig bild (suuuck) here i come!!


CRAZY IN LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0